Ceramika Paradyż została uhonorowana prestiżowym tytułem „Firma Dobrze Widziana” w konkursie organizowanym przez Business Centre Club, pod honorowym patronatem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Uroczysty finał 9. edycji konkursu odbył się 26 kwietnia w Warszawie, a nagrodę w imieniu Ceramiki Paradyż odebrała Teresa Aldea – specjalistka ds. CSR.
Konkurs „Firma Dobrze Widziana” ma na celu promowanie firm, które prowadzą biznes społecznie odpowiedzialny i w skuteczny sposób komunikują zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie swoje działania z zakresu CSR. Ogólnopolski zasięg konkursu ma również przyczynić się do poszerzenia wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu wśród polskich firm.
– Wyróżnienie przyznane przez BCC jest wynikiem zaangażowania wielu pracowników w realizację długoterminowej strategii firmy ukierunkowanej na tworzenie realnej wartości dla naszego najbliższego otoczenia. Jury zauważyło projekty, których na co dzień nie widać i doceniło nasze działania we wszystkich obszarach działalności. Innowacyjne rozwiązania służące ochronie środowiska, wolontariat naszych pracowników, współpraca z projektantami i architektami oraz wiele innych tworzą mozaikę inicjatyw, dzięki którym zostaliśmy nazwani Firmą Dobrze Widzianą – mówi Teresa Aldea, specjalistka ds. CSR Ceramiki Paradyż.
W skład Kapituły Konkursowej wchodzą osoby o uznanym autorytecie, działające społecznie i mające istotne zasługi w promowaniu idei CSR. Ocena odbywa się na podstawie ankiety dot. strategii społecznej odpowiedzialności, jej realizacji w firmie oraz komunikacji wdrożonych działań. Firmy biorące udział w konkursie były ocenianie pod względem odpowiedzialnych praktyk w pięciu obszarach: miejsce pracy, rynek, społeczne zaangażowanie, ekologia oraz komunikacja.