5 kwietnia br. stanowisko dyrektora ds. strategii produktowej w Ceramice Paradyż objął Michał Drożdż, który odpowiadać będzie za tworzenie i realizację strategii rozwoju portfela produktowego firmy.
Michał Drożdż posiada wykształcenie w obszarze rozwoju nowych produktów oraz zarządzania (MBA), które wsparte jest wieloletnim doświadczeniem biznesowym w dziedzinie designu, r&d oraz marketingu produktowego. W dotychczasowej karierze nowy dyrektor ds. strategii produktowej Ceramiki Paradyż pracował dla firm z różnych branż, gdzie nadzorował i odpowiadał za rozwój ponad trzech tysięcy produktów, począwszy od koncepcji przez wzornictwo i konstrukcję, aż do produkcji i urynkowienia. Równocześnie odpowiadał za powstanie unikatowych projektów procesów organizacyjnych, za które został nagrodzony w konkursie DME AWARD organizowanym przez Design Management Europe („BEST MANAGEMENT OF DESIGN IN A LARGE COMPANY” dla firmy ZELMER). Prywatnie jest autorem licznych artykułów w prasie branżowej i wykładowcą studiów Total Design Management Instytutu Wzornictwa Przemysłowego i Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.
„Rozpoczęcie współpracy z firmą Ceramiką Paradyż, która co roku wprowadza na rynek wiele kolekcji, to dla mnie ogromna satysfakcja i motywacja, by jak najlepiej wykorzystać dotychczasową wiedzę z szerokiego obszaru zarzadzania wzornictwem i rozwojem produktów. Jestem przekonany, że moje doświadczenie w połączeniu z potencjałem firmy pozwolą mi na efektywne i kreatywne zarządzanie procesem produktowym Ceramiki Paradyż” – mówi Michał Drożdż, dyrektor ds. strategii produktowej Ceramiki Paradyż.