Powrót do listyNiecodzienna lekcja wychowawcza w II LO w Tomaszowie Mazowieckim

W ramach projektu  „Diamenty 15+. Wspieramy młodzież w wyborze ścieżki zawodowej”, realizowanego przez firmę Etykiety.pl Etigraf, uczniowie II klasy humanistycznej  II Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego  w Tomaszowie Mazowiecki mieli okazję wziąć udział w lekcji marketingu i zarządzania, która odbyła się w ich szkole 21 września br.

Projekt „Diamenty 15+. Wspieramy młodzież w wyborze ścieżki zawodowej” ma na celu przybliżenie uczniom, stojącym wkrótce przed decyzją o wyborze dalszej nauki i pracy, możliwości zawodowych w najbliższej okolicy oraz zdobywanie pierwszych doświadczeń, które ułatwią im dokonywanie świadomych decyzji o przyszłości oraz pokazanie szans zatrudnienia w najbliższym rejonie. Projekt został zainicjowany w dniu 21 września 2016 r. w II klasie humanistycznej II Liceum w Tomaszowie Mazowieckim niezwykłą lekcja wychowawczą, którą przeprowadzili pracownicy firmy Etykiety.pl Etigraf Anita Czarniecka – Prezes Zarządu, Iwona Studzińska – Dyrektor Handlowy oraz Agnieszka Rudnicka – Specjalista ds. marketingu. Lekcja miała na celu zapoznanie uczniów z praktycznymi zagadnieniami związanymi z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz rolą marketingu i zarządzania w przedsiębiorstwie przedstawionymi w prezentacji zatytułowanej „Co wiesz o Marketingu? …czyli jak zbudować strategię firmy, która odniesie sukces”. Wychowankowie Urszuli Stefaniak, 28 września, odwiedzili Międzynarodowe Targi Poznańskie, gdzie obejrzeli stoiska innych firm z branży opakowaniowej, logistycznej i rolnej, zaś jako zadanie końcowe, mieli opracować plan działań promocyjnych i reklamowych dla firmy oraz zaproponować nazwę firmy. Wśród działalności, które uznali za jako warte zainwestowania, były: szkoła ze specjalistycznymi kursami dla humanistów (kusy aktorskie, malarskie, dziennikarskie), producent zindywidualizowanej odzieży sportowej, producent funkcjonalnych i zindywidualizowanych zakładek do książek, producent ręcznie wykonywanych ramek na zdjęcia z mottem, czy gorąca linia telefoniczna „Specjalista na zamówienie”. Zwycięzcą I edycji „Diamentów 15+” została Natalia Sych nagrodzona za projekt kampanii reklamowej, który zwracał uwagę szczególnym doborem działań marketingowych. Jury projektu przyznało również dwa wyróżnienia dla Natalii Przyborek i Emila Grygiel. Zwyciężczyni – Natalia Sych napisała artykuł, w którym podsumowała swój udział w programie. Artykuł, za zgodą autorki, opublikowany jest na stronie internetowej Etykiety.pl

W programie „Diamenty 15+” mogą wziąć udział szkoły, które są zainteresowane poznaniem specyfiki pracy w wybranej przez siebie firmie z najbliższej okolicy lub specyfiki wykonywania danego zawodu, a także firmy oraz osoby wykonujące wolne zawody z Tomaszowa Mazowieckiego i okolic, zainteresowane przedstawieniem planu praktyk zawodowych lub przybliżeniem młodzieży specyfiki pracy w danym zawodzie lub branży.

Aby wziąć udział programie prosimy o kontakt na e-mail: marketing@etykiety.pl.

dsc00035 dsc00020 dsc00045
dsc00013 dsc00042  

 

Zapisz

Zapisz

Ogłaszaj się za darmo w FORMAT3A!Reklama w FORMAT3A działa 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę!Katalog firm FORMAT3A, to najpewniejsze i najtrwalsze źródło informacji o firmach działających w powiecie tomaszowskim. Bądź tu i Ty!FORMAT3A, to najskuteczniejsza platforma reklamowa powiatu tomaszowskiego. Sprawdź jak działamy!
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Facebook