Kalendarz powiatu

Nadchodzących wydarzeń: 3
«Marzec 2021 »
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Do końca roku

2020-12-31 00:00:00

Reklama

Sonda

Czy skorzystam ze szczepienia na covid-19?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Newsletter

Jeżeli chcą Państwo otrzymywać najnowsze informacje prosto na swoją skrzynkę, prosimy podać swój adres e-mail.

Rzeczyca. Siłownia nie tylko dla panów

Drogie Panie, w nowej siłowni będziecie mogły znaleźć też coś dla siebie. Poniżej prezentujemy pierwszą partię sprzętu tzw. kardio, z którego będą już wkrótce mogli skorzystać mieszkańcy gminy Rzeczyca. Ten, najwyższej jakości sprzęt pozwoli zarówno zadbać o zdrowie, jak i poprawić kondycję i wygląd ciała. ZAPRASZAMY na WIELKIE OTWARCIE 26 stycznia czyli w ten piątek w przerwie rozgrywek piłki halowej.

Rower stacjonarny
Jazda na rowerze to skuteczny sposób na zgrabne uda, jędrne, podniesione  pośladki oraz płaski brzuch. Regularne przejażdżki rowerowe pozwalają wyszczuplić nogi i szybko schudnąć. Podczas 15-minutowej jazdy można spalić 150 kcal. Jazda na rowerze to jeden z najlepszych sposobów na odchudzanie.

W trakcie jazdy na rowerze pracują przede wszystkim trzy partie mięśni:

  • mięśnie nóg – łydki, mięsień dwugłowy i czworogłowy ud;
  • mięśnie pośladków;
  • mięśnie brzucha.

Trening na rowerze:

  • wzmocni łydki i uda,
  • ujędrni je,
  • ogólnie wysmukli nogi,
  • wykonywany według wyżej wskazanych zaleceń na pewno nie sprawi, że będą nadmiernie rozbudowane.

 

Platforma wibracyjna 
Ekskluzywny i unikalny przyrząd fitness, który łączy ze sobą zalety platformy wibracyjnej z korzyściami przyrządu masującego. Trening wibracyjny opiera się na stymulacji nerwowo- mięśniowej organizmu wywołanej drganiami mechanicznymi. Wibracje wywołują naturalne skurcze we wszystkich zaangażowanych partiach mięśni. Trening wibracyjny jest odpowiedni dla wszystkich niezależnie od wieku i stanu zdrowia.

Do pracy wszystkich grup mięśniowych, nie tylko tych ustawionych podłużnie.

Wydłuża warstwę tłuszczu i zapewnia komórkom spożycie tlenu, dzięki temu cellulit zwalczany jest szybciej. 

Platforma wibracyjna przeznaczona jest dla każdego, niezależnie od wieku i kondycji fizycznej.

Bieżnia

Zalety korzystania z bieżni mechanicznej

  • Realizacja treningu, bez względu na warunki pogodowe.Na bieżni mechanicznej nie straszny jest deszcz, zalegający śnieg, gołoledź a nawet upały
  • Ukształtowanie terenu.Na bieżni mamy możliwość regulacji podłoża, z powodzeniem uda się zrealizować trening siłowy. Sami decydujemy, pod jakim kątem ustawimy bieżnię, dzięki temu stymulujemy naturalne warunki. Z drugiej jednak strony, jeśli nie mamy do dyspozycji płaskiej trasy na zewnątrz, możemy zrobić konkretną jednostkę treningową pod dachem.
  • Utrzymanie tempa. Bieżnia mechaniczna wymusza stałe tempo, na bieżąco  możemy kontrolować z jaką prędkością biegniemy. Utrzymanie danych założeń na zewnątrz bywa dla niektórych osób bardzo trudne, zwłaszcza jeśli dojdą do tego kiepskie warunki atmosferyczne. Biegacze bardziej zaawansowani potrafią niemal bez żadnego pomiaru określić w jakim tempie biegną, ta sztuka trudniejsza jest dla osób początkujących.
  • Bezpieczeństwo.Trening na bieżni mechanicznej możemy zrobić o każdej porze, szczególnie istotny jest okres jesienno-zimowy, kiedy bardzo szybko zapada zmrok. Poza tym nie przewrócimy się o wystające korzenie, zmniejszamy ryzyko skręcenia kostki.
  • Trening pod dachem nie wymaga od nas żadnego dodatkowego sprzętu, tak naprawdę nie potrzebujemy nawet zegarka. Do tego wystarczy ubrać się w krótkie spodenki i lekką, zwiewną koszulkę. Nic nie krępuje naszych ruchów, nie musimy martwić się, gdzie zostawimy zbędne rzeczy, w tym odzież wierzchnią.

 

Orbitrek

Efekty ćwiczeń na orbitreku:

– utrata kalorii

Orbitrek cieszy się największym zainteresowaniem wśród osób, które planują schudnąć. I nic dziwnego, bo trening na tym urządzeniu odznacza się wysoką skutecznością w spalaniu tkanki tłuszczowej. W zależności od wagi oraz indywidualnego tempa metabolizmu, w ciągu godziny treningu można spalić od 500 do nawet 800 kcal. To mniej więcej tyle samo, ile tracimy podczas biegania. Warto jednak zauważyć, że w porównaniu z bieganiem trening na orbitreku jest łatwiejszy i bardziej bezpieczny dla stawów.

– redukcja tłuszczu wokół pasa

Nadmiar tkanki tłuszczowej w okolicach brzucha to najczęstszy problem wśród osób z nadwagą. Zdarza się, że dotyczy nawet kobiet i mężczyzn o szczupłej budowie ciała. Orbitrek znakomicie sprawdza się w walce z tym defektem. Co prawda nie rozbije komórek tłuszczowych tylko w obrębie pasa (tak naprawdę żaden rodzaj ćwiczeń tego nie zrobi), ale zwiększy ogólne tempo metabolizmu. Dzięki temu organizm zacznie pozbywać się tłuszczu z miejsc, w którym jest go najwięcej – przede wszystkim z brzucha, ale także z ud, bioder i ramion.

– poprawa wydolności

Wydolność to inaczej zdolność organizmu do podtrzymywania wysiłku o dużej intensywności w długim czasie. Osoby o wysokiej wydolności są odporne na zmęczenie, mają więcej energii i i rzadziej zapadają na choroby serca.

Ćwiczenia na orbitreku stanowią idealny trening wydolnościowy, ponieważ stymulują pracę całego układu krążenia. Dzięki nim serce staje się silniejsze i jest w stanie pompować większe ilości krwi. To z kolei zapobiega rozwojowi groźnych chorób takich jak nadciśnienie, miażdżyca, cukrzyca, choroba wieńcowa.

– wymodelowanie sylwetki

Podczas treningu na orbitreku pracuje większość mięśni ciała. Najmocniej zaangażowane są mięśnie nóg: czworogłowe ud, pośladkowe oraz łydki. Trenażer wzmacnia też ramiona (podczas ćwiczeń trzeba jednak pamiętać o używaniu uchwytów) i brzuch. Tak wszechstronny trening pozwala więc wymodelować większość partii ciała i uzyskać smukłą sylwetkę bez ryzyka rozbudowy mięśni.

– wzmocnienie mięśni

Na orbitreku można przeprowadzać nie tylko treningi wydolnościowe i odchudzające, ale także siłowe. W tym celu należy ustawić duży opór, aby wymusić na mięśniach mocniejszą pracę. W przeciwieństwie do ćwiczeń na spalanie tkanki tłuszczowej, taki trening nie powinien trwać zbyt długo – pół godziny to optymalny czas jego trwania. Po wysiłku koniecznie trzeba wykonać kilka ćwiczeń rozciągających (zwłaszcza nóg), aby nie doprowadzić do przykurczów i przyspieszyć regenerację mięśni.

– poprawa samopoczucia

Trening na orbitreku to dobry sposób na odreagowanie codziennego stresu. Wbrew pozorom, wysiłek działa na organizm relaksująco – ćwicząc można uwolnić negatywne emocje i oderwać się od negatywnych myśli. Ponadto organizm jest lepiej dotleniony, a to oznacza, że mamy więcej energii, poprawia się nasz nastrój i rzadziej odczuwamy zmęczenie.

« Powrót

Ogłaszaj się za darmo w FORMAT3A!Reklama w FORMAT3A działa 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę!Katalog firm FORMAT3A, to najpewniejsze i najtrwalsze źródło informacji o firmach działających w powiecie tomaszowskim. Bądź tu i Ty!FORMAT3A, to najskuteczniejsza platforma reklamowa powiatu tomaszowskiego. Sprawdź jak działamy!
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Facebook