Kalendarz powiatu

Nadchodzących wydarzeń: 4
«Wrzesień 2020 »
P W Ś C P S N
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Do końca wakacji

2020-08-31 00:00:00

Reklama

Sonda

Urlop wakacyjny 2020

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Newsletter

Jeżeli chcą Państwo otrzymywać najnowsze informacje prosto na swoją skrzynkę, prosimy podać swój adres e-mail.

Tradycja, komercja, frekwencja…

…mają wspólną końcówkę, ale bardzo różne skutki. Tradycja z komercją zwalczają się wzajemnie a pokłosiem tych zmagań staje się frekwencja. Dokładniej o tradycji było w filmie ,,Miś”. W Polsce tradycję katolicką odtworzył bez komercji papież Jan Paweł II uzyskując satysfakcjonującą frekwencję, a ojciec Rydzyk ze swoja komercją tę frekwencję sukcesywnie traci.

Te fakty dało się zauważyć w Tomaszowie w niedzielne przedpołudnie. Idąc od „Tomasza” w stronę stadionu Lechii, mijałem kościół, w którym kiedyś było pełno wiernych na placu kościelnym. Teraz prawie pusto. a pogoda dobra. W parku przy muszli koncertowej organizacja w szczytnym celu robiła imprezę, ale też frekwencja zawiodła mimo zaproszonej wielkiej gwiazdy. Dla mnie to nic dziwnego, gdy robi się coś co nie jest spójne ze środowiskiem, dla którego ta organizacja została utworzona. Bieganie dzieci w imieniu pijanych rodziców to pomysł dość karkołomny jak na cele i tradycje tej organizacji.

Stadion Lechii ma już dość długą i utrwaloną tradycję. Ta tradycja też ma kłopot z ostaniem się, dlatego frekwencja na meczach mimo komercyjnych zabiegów nic nie rośnie. Pomysł przeniesienia stadionu w inne miejsce i ostatnie działania z przeniesieniem kibiców na przeciwną stronę nawet z racjonalnych powodów bezpieczeństwa, nie pomaga w tradycyjnych nawykach oglądania meczu kruszącego się grona oddanych kibiców. Oddani kibice przez lata lubili siedzieć w ocienionym miejscu i przekomarzać się ze swoimi znajomymi. Zmiany zaburzają nawyki, a tym samym klimat przeżywanych emocji. Sami sportowcy na boisku i loża honorowa dla VIP nie są w stanie zastąpić klimatów i sentymentów z przeszłości. Plan zwiększeniu frekwencji na meczach poprzez komercyjne działanie jak do tej pory powiódł się Lipsku. Tam jednak zadziałała wieloletnia tradycja i tęsknota za powrotem do oglądania wielkich meczów. Z zainteresowaniem będę śledził dalsze losy klubu, z którym moja rodzina ma już kilkudekadową tradycję.

« Powrót

Ogłaszaj się za darmo w FORMAT3A!Reklama w FORMAT3A działa 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę!Katalog firm FORMAT3A, to najpewniejsze i najtrwalsze źródło informacji o firmach działających w powiecie tomaszowskim. Bądź tu i Ty!FORMAT3A, to najskuteczniejsza platforma reklamowa powiatu tomaszowskiego. Sprawdź jak działamy!
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Facebook